Sälja Disney Hall of Fame - tips

Avdelningen för diskussioner och frågor om att sälja serier (dock inte avdelningen för köp- och säljannonser, som du istället hittar här).
frankjw
Fine
Inlägg: 212
Blev medlem: ons 27 apr 2011, 15:52

Sälja Disney Hall of Fame - tips

Inlägg av frankjw »

Funderar på att sälja mina Disneys Hall of Fame, efter att ha läst den så har den bara blivit stående. Är det nån som har ett tips eller en åsikt om vettigt pris och var det går generellt bästa att sälja en sån samling?
Mvh,
Frank Westdahl
Läsesamlare - serier skall konsumeras :)
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Sälja Disney Hall of Fame - tips

Inlägg av Agentum »

Om du inte är säker kolla Tradera och se vad de fått för dem lösa, i samling får du inte lika mycket givetvis men du blir av med alla.

Don Rosa är de som är värda nåt mer, ju senare volym ju mer.

Själv hade jag auktionerar bort det då pris är svårt att säga och särskilt som du själv inte vet vad du vill ha.
Risken är ju att nån ger dig ett lågt bud, men det där beror ju på hur man är själv, man måste ju inte göra pengar på allt utan säg gångra 200 med antal böcker tex.
9mm, i'm never further away than that.
frankjw
Fine
Inlägg: 212
Blev medlem: ons 27 apr 2011, 15:52

Re: Sälja Disney Hall of Fame - tips

Inlägg av frankjw »

Japp, 200* x antal böcker är ok, sen är det kanske bättre att få 5000lök för allt än att strula med 27 annonser och olika paket för att tjäna en extra slant?!
Mvh,
Frank Westdahl
Läsesamlare - serier skall konsumeras :)
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Sälja Disney Hall of Fame - tips

Inlägg av Agentum »

Jo det var lite så jag tänkte med uträkningen, alla vill juninte sitta och köra mängder med auktioner.

Det brukar dyka upp folk som köper upp serier här, kanske ska du testa och se ev intresse som sagt, det gör du ju iofs här, men jag tänkte ett avgörande att de är till salu och det är diskutabelt prismässigt men du ger inte bort dem då får det vara.
9mm, i'm never further away than that.
frankjw
Fine
Inlägg: 212
Blev medlem: ons 27 apr 2011, 15:52

Re: Sälja Disney Hall of Fame - tips

Inlägg av frankjw »

La ut dem på fejjans Marketplace till fast pris, får se om det fungerar!
Mvh,
Frank Westdahl
Läsesamlare - serier skall konsumeras :)
Skriv svar