Kalle Anka & Co - nyare årgångar

Diskussioner om Disney, Carl Barks och Don Rosa. Här ska alla ankrelaterade diskussioner ligga.
Wildis90
Very Good
Inlägg: 175
Blev medlem: lör 20 jun 2020, 13:10

Kalle Anka & Co - nyare årgångar

Inlägg av Wildis90 »

Var någonstans kan man köpa de nyare årgångarna av Kalle Anka & co och vad är de värda?? Jag har sett en del årgångar på tradera men frakten är alldeles för dyr, tycker jag. Det är lite svårt att köpa något om frakten är dyrare än objektet. Jag har kollat runt i några serieaffärer i Gamla Stan och det verkar som att Serieboden är bästa platsen att införskaffa dessa tidningar. På Serieboden kostar en årgång ca 250kr, om de har alla tidningar. Det tycker jag är ett rätt så rimligt pris, men jag är ändå lite osäker.

Med vänlig hälsning, Wildis90 [:o)]

Rubriken är redigerad.

Rufus
moderator
”Jag ska bli tuffare än de tuffa och smartare än de smarta, och tjäna mina pengar på ett hederligt sätt”
Användarvisningsbild
Rufus
Moderator
Inlägg: 4093
Blev medlem: fre 14 jul 2006, 19:35
Ort: Sverige

Re: Kalle anka nyare årgångar

Inlägg av Rufus »

Det finns en tråd om seriebutiker som du hittar här: viewtopic.php?f=19&t=3011

De flesta av dom säljer delar av eller hela årgångar, när de har fått in såna. Ja, i Stockholm är kanske Serieboden bäst, men kolla upp även hos de andra, t.ex. Serier & Sånt
Wildis90
Very Good
Inlägg: 175
Blev medlem: lör 20 jun 2020, 13:10

Re: Kalle anka nyare årgångar

Inlägg av Wildis90 »

Rufus skrev:Det finns en tråd om seriebutiker som du hittar här: viewtopic.php?f=19&t=3011

De flesta av dom säljer delar av eller hela årgångar, när de har fått in såna. Ja, i Stockholm är kanske Serieboden bäst, men kolla upp hos de andra, t.ex. Serier & Sånt också.


Tack så mycket Rufus! Jag ska ta och kolla runt i de olika seriebutikerna!

Med vänlig hälsning, Wildis90 :D
”Jag ska bli tuffare än de tuffa och smartare än de smarta, och tjäna mina pengar på ett hederligt sätt”
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Kalle Anka & Co - nyare årgångar

Inlägg av Agentum »

Innehållet är väl inte så imponerande kanske.
9mm, i'm never further away than that.
Skriv svar