Titans (TV serie)

Diskussioner om animerad film och spelfilm.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Titans (TV Serie)

I rollerna : Brendan Thwaites,Teagan Croft,Anna Diop,Ryan Potter,Minka Kelly,Alan Richson,Connor Leslie.

”Titans” är DC Comics ”egen producerade” TV serie som lanserades i sanband med att DC lanserade sin egen streaming service/serietidnings app ”DC Universe”. Serien har de vanliga namnen som manusförfattare/producenter, t ex Geoff Johns och Greg Berlanti (Flash,Arrow,Supergirl) , kanske mindre impande för fansen är att Akiva Goldsman som producent och manusförfattare. Akiva Goldsman har en lång och framgångsrik karriär som manusförfattare för bra dramafilmer. Sen skrev han manus för den rätt så hatade ”Batman&Robin”
Titans skiljer sig väldigt mycket i stilen från andra DC tv-serier som visas för tillfället. Andra DC TV-serier som filmas för tillfället, har nästan det där komiska att de filmas på exakt samma ställe i Vancouver i Kanada. Oavsett om det är ”Legends of Tomorrow” som ska i 60-talets Berlin eller Flash som stoppar ett bankrån i Central City så ser det ut som det är filmad på samma gata/parkeringsplats (eftersom det är samma!) . Titans filmas i Toronto och utanför Toronto. Inget sådär jätteunikt, men en förbättring.

I sin still så är det här betydligt närmre Marvels TV serier på Netflix. Det vill säga våldet är upptrappat på en hög nivå och folk faktiskt svär ibland. Ofta går sånt där i överstyr och manusförfattarna får nästan våld/svordoms-tourettes, men om det görs rätt så ger det en liten vibb av realism till det hela. Här i europa kommer Titans visas så småningom på just Netlix.

Första säsongen är på 11 avsnitt och påmnner lite om 80-tals Titans och Geoff Johns tid som manusförfattare på serietidningen.

Brendan Thwaites spelar Dick Grayson. Inte längre officiellt Robin (även om han tar på sig dräkten ibland) men inte Nightwing än heller. Även om han inte tar på sig Nightwing dräkten i första säsongen så vet man ju att det är dit TV serien siktar på. Han är nästan felfri i rollen. Han är för gammal att vara Robin och det är en del av grejen. Han jobbar som polis, precis som han gjorde i serietidningen.

Säsongen har ett ibland långsamt tempo, där man först möter enstaka karaktärer ( t ex Anna Diop som en Starfire som tappat minnet och vaknar nånstans i Alperna) och mycket Flashbacks. T ex Flashbacks till Dick Grayson som cirkus-akrobat.

Robin, Starfire , Beast Boy och Raven är de som mest tid läggs på under säsong 1. Även om teamet inte officiellt blir ett team, och de åker inte ut på uppdrag heller.

Första säsongen har många väldigt trevliga gästspel från karaktärer man inte ser ofta i annat än serietidningar. Hawk&Dove var kul att se (Alan Richson som spelade Aquman i Smallville är Hawk) , Doom Patrol är med..och ser exakt ut som Doom Patrol!, och Connor Leslie är toppen som Donna Troy.

Skurkarna är lite lurigt utvalda. ”Nuclear Family” är ett rätt sjukt koncept i serietidningarna och de är rätt sjuka här också. Huvudskurken som gör entre i slutet av säsongen är Trigon (Seamus Weaver).

”Titans” försöker att se och vara dyrare än en vanlig TV serie. Och jag uppskattar det. Fotot och valet av vinklar etc känns mer som i långfilm, Clint Mansells musik är väldigt bra.

Våldet i fight scenerna är brutalt. Robin känns som han verkligen är tränad av Ben Affleck versionen av Batman från ”Batman V Superman” , och smällarna känns verkligen.

Jag nämnde tidigare att serien försöker att vara lite mer som en lång långfilm än en TV serie. Det funkar ....sådär. Mycket är på en hög nivå, men sen får man grejer som Beast Boy, skådisen Ryan Potter är det inget fel på, bara att hans förvandling till en Tiger ser varje gång ut som ett TV spel från 10 år sedan. Det ser fejk ut. Anna Diop är bra som Starfire , men sen ser det ut som hon snott Ronald Macdonalds peruk. Det är lite humoristiskt eftersom effekterna är bra, sen fnissar man åt Butericks peruken. Ravens superkrafter visas däremot på ett coolt sätt, Som något från skräckfilmer.

Manusförfattandet har sina brister också. Vissa avsnitt känns genomtänkta, och välplanerade, andra känns som att de skulle kunna komma från ”Arrow” eller ”Flash” men folk svär lite mer. Säsongsfinalen är också en sån där som jag har delade meningar om. Man gör ett avsnitt där skurken manipulerar att hjälten ser en alternativ värld /mardröms-scenario. I detta fall för Robin/Grayson. Själva avsnittet är snyggt, men man undrar varför inte hjälten ifrågasätter det han ser? Liksom att man bara köper det hela?

I det stora hela så känns det som ”Titans” lyckas rätt bra. Finns väldigt mycket att välja mellan på TV när det gäller superhjälte genren, och jag gillar att Titans försöker vara lite annorlunda.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Missat helt, de drar på DC Titans har mycket bra sen 80 tal och framåt att ta av om man vill, ok en tv serie kan ju inte göra allt, såklart blir det mycket samma grundplatser de är på.

Mina favoriter från ungdomen, påminner den om just klassiska succen som sålde mer än x-men periodvis på tidigt 80 tal av Wolfman och Perez så är det suveränt, Geoff Johns gjorde ju en back to basic på dem med.

Måste jag ju klart se.

Och ja allt måste inte vara Arrow-verse som ju de andra kallas utom Black Lightning som inte ingår där.
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Sett ett avsnitt, detta är inget från gamla New Teen Titans utan Geoff Johns Teen Titans.

Man kan nog lätt se att det inte kommer påverka lika mycket som Wolfman/Perez Titans gjorde på nåt sätt.

Självklart begränsat allt av vad de har råd att göra för specialeffekter, men får ju inte glömma att Starfire, Raven och Beast boy är specialeffekter jämt egentligen och det är omöjligt iaf till tv seriepris, och varför serier är så bra för man kan få exakt vad man vill utan enorma kostnader.

Robin var väl lite mer bad ass än man tänkte, men att det redan är en brytning med Batman käns påtvingat, då det ju uppkommer i serien som ju var mycket om hur det är att växa upp från nåt man var till en egen identitet.
Raven går väl inte tat göra egentligen så det förstod jag innan, även om det ju stämmer att hon hakar sig fast vid Robin i serien med, tvingar honom att var förälskad i henne.

Har ni tid över kan ni väl se, annars damma av de gamla serietidningarna i stället, visst de kan dra The Judas Contract men jag tvivlar att det har samma känsla idag genom detta, och Trigon tex.

Nåja den typen av tonåringar "vi" var finns såklart inte idag, det får man acceptera, samma saker intresserar inte alls.

Jag gillar heller inte Starfires peruk, vi vet ju att låååååååååååååååångt och rakt ska håret vara även om de inte kan få henne orange med helgröna ögon hela tiden.

Original Raven har ju inte sånna här krafter utan mer emotionella på gott och ont, mystiken är för låg här.

Men som sagt bar första avsnittet, jag ska se några till bara för att ha nåt att glo på, som sagt världen är en annan idag och jag är medelålders, jag får ingen nostalgikick.

Underhållning är ju just det, såg snabbt att de missförstått Hawk & Dove som det verkade, Ditkos gåva till DCU, det är så att Dove är pacifist och slåss inte mer än genom att få fienden på eget fallrep på ett defensivt sätt, iofs är detta inte Ditkos variant, Dove är en tjej vilket hon ju var senare här.

Hawk kan man ju hoppas på att han iaf lever upp till sitt rykte om att var det totalt omvända, som en galen Cap. America ungefär.

De är väldigt lyckade dock, de ser ut som jag tycker man mins dem från serierna, särskilt Dove.

Jag föredrog kanske ändå bröderna då det fanns en koppling att en var det ena och en det andra men att de ändå var oskiljaktiga, men struntsamma tjejen här är ju snygg att se på.
De blev aldrig populära i ens den här formen dock, jag tycker ändå att själva idén är så fantastisktkt Ditko som DCU har jag men Vitt eller Svart, VÄLJ!
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Det är ju inte bara om Peruken på Starfire, varför hela tiden gå runt i den där pälsklädseln, det är så fel så man kan undra vad Geoff Johns tänkte här?

Ville han vända uppfattningen Starfire har från serierna, det är ju känt tat hon var tänkt som sexonjekt som hade svårt att anpassa sig till USAs regler hur man skulle bete sig, sen utvecklades det ju till mer komplicerade händelser.

Dock är detta "Titans", dvs inget om TEEN, så det har egentligen inget gemensamt alls.

Beast Boy bara bli en tiger?hummma
9mm, i'm never further away than that.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Jag tvivlar att Geoff Johns har nånting att göra med vilka kläder skådespelarna har på sig. Johns skriver manus hemma från sitt kontor i Los Angeles och serien filmas i Kanada. Men visst ser det lite kul ut att hon har samma outfit flera avsnitt i rad.


Beast Boy kan hittils enbart bli en tiger, vilket jag tror handlar också om att han inte vet att han bli annat. Känns som man ville hålla CGI budgeten under styr och bara visa honom som en Tiger.



Det finns mer om Hawk&Dove senare i säsongen som du kanske kan uppskatta.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Enligt Geoff Johns så kommer säsong 2 av TV serien vara deras version av "Marv Wolfman Titans". Så får se vad de tänkt där.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Jo vi får se.

Det är ju inte osebart men jag tycker just de figurer runt omkring huvudpersonerna är bäst gjorda av nån anledning, kanske för att de inte har så många minuter i rutan så de kan göras mer "äkta" än huvudfigurerna som är med hela tiden.

Lite mer i budget så, men så är tryvärr ofta inte fallet inom TV serier utan mer hur billig tekniken blivit så att det öht är möjligt tat göra figurerna rättvisa, det är ju därför först nu på senare år superhjälte tv serier kommit fram, tidigare var de svåra att göra iaf med nån form av specialeffekter, och ofta krävs de ju.

Som sagt Hawk & Dove var bra och så direkt sen Doom Patrol som ser ut som gamla Doom Patrol [:)]

Jag är inte bekant med den häer mord familjen i 50 tals stil, de är iofs inte svåra att göra tekniskt, men de är inte så dumma de heller.
Fast sen ersätts ju pappan med en arabisk snubbe eller nåt sånt, jag tyckte det lite dödade den där american applepie 50tals grejen.

Geoff Johns namn är utsmetat lite här var i intron, så jag trodde han iaf blivit tillfrågad om sinm åsikt angående hur karaktärerna ungefär ska vara och se ut, sen förstår jag att det alltid blir inom rimliga gränser, En orange 7 fots flygande brud med helgröna ögon kanske är lite väl mycket hehe.
Men egentligen ser man att Cory är baserad på en vit kvinna tex

Att Dick kallas Dick är iofs ok, men på jobbet med, det kommer ju från Richard antar jag.
Jag tvekar till att man byter en Porsche 911 turbo av äldre 930 modell i det skicket rakt av mot en minivan, han kunde fått en hel hög av dem, men man får anta att han har enorma mängder pengar att ta från kanske då.

Gar bara som grö Tigerä rlite suisådär tycker jag, lite fler varianter kundee de givit honom vad fasen än de huittat på för anledning, jag förstår att han aldrig kan var som i serien där han ju byter till allt i djurväg även storleksmässsigt, mne skulle det var så svårt för bara vissa scener låta honom var en elefant eller en noshörning?
Jag tycker inte det, då de ju kan ha honom ändra sig till människa igen fort efter en scen.
Vi får väl hoppas de inser det iaf, han är inte riktigt rolig som han ska vara på det här sättet, nu har de iofs lagt om läget, han är ju annars teamets skämtare men som själv inte får det han vill ha, en slags olycklig clown.
9mm, i'm never further away than that.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

"Nuclear Family" är ju mer androider/robotar i serierna. Här känns de ju till stor grad som att det är något den där kusliga doktorn gjort i ett labb med dna och diverse kloner och grejer. Gillar dock hur vrickade de presenteras här.

Jag är säker på att Geoff Johns har sett diverse designs, och sen har han och andra hos DC Comics varit inblandade i att hur karaktärerna ska se ut. Hela grejen med samma outfit i flera avsnitt (som jag störde på mig också) har troligtvis handlat om tid och pengar. Kanske har de filmat 2-3 avsnitt samtidigt, eller åtminstone har skådespelerskan filmat in scener till flera avsnitt samtidigt. Sen först senare har de märkt att vad i H-vete, hon byter ju aldrig kläder [:o)] . TV-serier (även dessa som försöker vara lite mer långfilms-aktiga i stilen) brukar ofta ändå ha det problemet att man antingen saknar tid eller budget. I det här fallet så har man troligtvis inte haft pengar eller tid, att filma om vissa scener och ge henne en annan jacka :lol: . Peruken såg säkert bättre ut på något photoshoppat foto som godkändes. Skulle inte förvåna mig om man ändrar mycket på både Starfires och andra karaktärers utseende till säsong 2.


Doom Patrol ska ju få en egen serie, och där byter man bort han som spelade Chief. Timothy Dalton är ju ett betydligt mer etablerat namn (och ett bra val) så det förvånar mig inte heller.


Bilbytet kändes mer som att han ville snabbt ha en bil som folk inte uppmärksammar och lite för att jävlas med Bruce.


Alla de där CGI-modellerna till Beast Boy kostar pengar. Sen är det där väldigt tidskrävande. Skillnaden mellan TV och film är inte bara rakt av budget, det är också tiden (som iförsig är relaterat till budget också) som effektsmakarna har på sig på att fixa det. Aquaman filmen tog nästan 2 år att göra. Ett avsnitt ur nånting från "Arrowverse" t ex filmas på ungefär en vecka, och sen vet jag inte hur länge de gör effekterna men det är inte många veckor per avsnitt. Därför får man saker som att i Flash så är det samma 3D modell av Flash som återanvänds om han t ex springer och slår någon på nöten eller springer över hus osv. Jag kan ha fel , men för mig känns det som att Beastboy kommer kunna förvandlas till andra djur längre fram i tv-serien. Han har ju blivit lite mer som han är i serierna under säsong 1. Men på samma sätt som Dick inte är Nightwing än, så är inte Beast Boy riktigt den karaktären han är i serierna heller, och Titans är inte riktigt ett team. Första säsongen känns som ett "Secret Origin" . Sen finns det ju givetvis TV-serier som görs med långfilmsbudget, typ "Game of Thrones" eller "True Detective" "Alternate Carbon" etc, men de är ofta undantag.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Så lagom att Gotham (äntligen enligt rätt många heh) slutar om några veckor, så har DC Comics gått ut och meddelat att Iain Glen (Jorah i Game of Thrones) ska spela Bruce Wayne i en återkommande roll i "Titans" och DC Universes streamingtjänst. De påpekar att detta är en äldre version av Bruce Wayne. Personligen, så tycker jag att Glen är ett bra val för karaktären, men jag blev väldigt förvånad att han skulle spela Bruce Wayne. Han börjar vara i Alfreds ålder. För typ 5-6 år sedan så skulle jag ha haft honom med i min lista över "rätt bra Dark Knight Returns Batman" .

Så som det låter så känns den här versionen nästan som en Bruce Wayne som ligger nånstans mellan "The Dark Knight Returns" versionen och "Batman Beyond"-gubb Bruce.

https://www.dccomics.com/blog/2019/04/1 ... r-season-2
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Jag gillade faktiskt Batman Beyond animerade serien hehe.

Gringubbe som undertryckt sina minnen, men de finns där.

Nåväl vi får se vad det blir då.

Gotham har jag givit upp hoppet om för länge sen, där visste de inte vad serien skulle vara om så den ändrades eftersom, i försök att gång på gång fånga intresset.

Jag gillar vissa jag manar Bullock är ju bra, en kuf liksom, han kan de ha i nåt annat.
De tänkte nog göra en Smalville, men det går inte idag, det räcker inte länge med en sån serie i genren idag.
9mm, i'm never further away than that.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Jag tittade på "Batman Beyond" förut också. Tyckte dock aldrig att Terry var en speciellt intressant karaktär, det roligaste var Bruce Wayne som en gammal man.


Det är lite som du säger med Gotham, Den serien visste aldrig själva vad den ville vara. Därav att den var så konstigt blandat med allt möjligt. Kändes nästan som de slängde dart på en tavla med massa olika alternativ för plots och subplots och sen på valde vad avsnitten skulle handla om.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Teaser Trailer för Titans Säsong 2 som har premiär på DC Universe redan tidigt i september. Säsong 1 finns ju på svenska Netflix bland annat.

https://www.youtube.com/watch?v=TSlKaiktdK4

Som vanligt väldigt många karaktärer när Geoff Johns är inblandad, Iain Glenn som Bruce Wayne, Deathstroke, Superboy och Krypto, Wonder Girl(som var med i ett avsnitt i första säsongen), Aqualad, Jason Todd (som var en av höjdpunkterna i första säsongen)....osv, coolt, men jag hoppas de har ett par avsnitt extra så alla får synas.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Helst ny Deathstroke gillade inte den i Arrowverse.

Figuren ör dock viktig i denna serien, han gör ju en stor del av den, Judas Contract.
Käns viktigt att han spelas på rätt sätt, jag har alltid gillat figuren och Marv Wolfman skrev ju hans egba serie under 90talet, och den ör inte så dum, janske inte konstigt då han ör upphovsmannen
.
Senare tiders har jag aldrig läst och vet inget av, det viktiga är ju vad han är och vad han inte är, och så gillar jag fighterna mot Batman, Deathstroke kan ju sägas fått Cap Americas spruta.

Så många vet vem Deathpool är som ju var en tvåögd råkopia av McFarlane men räddades av Nicieza genom att få en helt annorlunda personlighet, men de känner inte till Deathstroke.

En humoristisk sak fö, nen den tar vi inte här.
9mm, i'm never further away than that.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Med Deadpool så menar du nog Liefeld och inte Mcfarlane, men förståeligt misstag [;)] .

Jag gillade Slade i "Arrow", karaktären utvecklades bra. Kan säga direkt att jag inte är jätteförtjust i hur han ser ut i Titans. Påminner mer om Deadshot.
Men har ju inte sett speciellt mycket än.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Nja, dumt av mig inom tecknandet stpmmer det väl kanske iofs, jag strulade till det Liefield såklart..

Ok jag tyckte inte arrow verse carianten liknade slade, bland undrar jag hur små flrändringar som gör stor skillnad inte utförs, sägs hårförg eller skägg mm.

Slade har ju vitt hår och skägg, lustgt att du beskriver ett misslyckande då det enda riktigt bra med första säsongen ofta var just bifigurer de stötte på.

Det finns ju en del jag vet du håller med mig om sim måste ändras päls och konstig peruk av för Starfire, det måste de kunna göra bättre, jag ger mig att hon inte kan vara orange och ständigt ha gröna ögon dock.

Sen hoppas väl alla på Beastboys förvandlingar ska utökas och ärligt inte behöver vara så smärtsamt beskrivna, det var ju fta hans humor och positiva stil som var hans viktigaste sak.

Sen ok jag hade inte väntat mig Raven presenterad så här.

MEN jag måste lära mig att grunden här är Geoff Johns och inte Wolfman/perez version jag växte upp med, och som betydde en hel del för mig.

Jag har aldrig läst Johns Teen Titans öht, det har helt enkelt aldrig blivit av ännu, jag har dock läst hans Justige League en bra bit till Darkseid Saga, och det var bra, ok idag gör färgsättningsmöjligheterna nåt man inte kunde göra förr både i mörker och ljus..

Datorn sim hjälp atg teckna kan glras bra, dvs man märker det inte just till där man tydligt märker hur de fört in lösa bilder i drt heka, ich så är det med nåmnda Justice League, bra tecknare och mindre bra texåcknare.
9mm, i'm never further away than that.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Geoff Johns har varit DCs serietidnings-snubbe som får skriva live-action TV serier i rätt många år nu. Det han gillar att göra är att introducera karaktärer. Han gjorde det I Smallville, han gjorde det med diverse "Arrow-verse" serier, och nu när han flyttat till Titans så fortsätter han med snabba knep.

Det är inte otippat att det var just Johns som skrev t ex "Doom Patrol" avsnittet i Titans.

Det är inget fel med att introducera karaktärer, det kan bli intressant och bra. Men hela säsong 1 av serien handlade typ bara om det. Förutom några enstaka scener så var det väldigt lite om Titans som ett team. Min poäng är bara hur de ska få det att fungera så att alla karaktärer har en anledning att medverka, och inte bara häftiga cameos.


Vad jag sett för bilder så ser Starfire betydligt mycket bättre ut nu än i första säsongen. Som tur är. Hoppas de också använt lite mer cash till kläder för Starfire. De flesta kvinnor jag känner brukar byta kläder då och då [;)]
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Wakuran »

super85 skrev:Vad jag sett för bilder så ser Starfire betydligt mycket bättre ut nu än i första säsongen. Som tur är. Hoppas de också använt lite mer cash till kläder för Starfire. De flesta kvinnor jag känner brukar byta kläder då och då [;)]

Inte superhjältar. De byter bara kläder när de genomgår grava existentiella kriser...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av Agentum »

Det behövs i detta fallet, hon hade en peruk av lite väk perukliknande format, alltid lijadan, och själv alltid i samma utstyrsel, dvs inte ens ta av sig pälsen hon hade.

Visst de spelade väl in de scenerna efter varandra, nen de hade inte tänkt efter helt enkelt, handlungen var ju inte över några dagar, då blev det lätt löjevöckande helt enkelt

Sörskilt jåmfört ned tex Doom Patrol, där de satsat rejält så jag hajade till att de ju såg ut som man tänkte sig dem.

Dvs som super85 skriver huvudrollsinnehavarna kändes ofördiga i jämförelse med bifigurerna, det ör aldrig bra.

Wakuran men jag förstppr hur du menar, öven om jag ser det mer som att de byter dräkter när nya team tar lver damerna blir allt mer avklädda med tiden trust nog.

Men ok jag ska inte gnälkla om Harley Quinn, men där ör det jag skriver ett etablerat faktum, det dög inte med en galen och rolig kvinnlug figur, det sålde inte i USA.

MAD love är önnu oövertröffad imo.
9mm, i'm never further away than that.
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Det är sånt som förstör lite illusionen. Liksom en dyr TV serie med snyggt foto och specialeffekter sen har någon en Ronald Mcdonald clown-peruk inhandlat för 15 kr från en leksaksbutik.

De har ändrat hennes look som sagt

I länken så finns bild på gamla och sen en kort behind the scenes där hon syns med ny looken

https://www.bleedingcool.com/2019/08/08 ... ook-video/
super85
Very Fine
Inlägg: 1388
Blev medlem: mån 20 feb 2012, 14:14

Re: Titans (TV serie)

Inlägg av super85 »

Officiell Affisch för säsong 2 från comicbookmovie.com:

Bild
Skriv svar