Efterlyser en erotisk serie från 90-talet

Diskussioner om erotiska serier.
Suwlan
Fair
Inlägg: 1
Blev medlem: mån 12 okt 2015, 23:12

Efterlyser en erotisk serie från 90-talet

Inlägg av Suwlan »

Hej!

Jag inser att oddsen är små att någon kommer känna igen det här, men måste försöka.
Läste en erotisk serietidning i mitten av 90-talet. Har väldigt få minnesbilder av den, tror att den var svartvit och kan ha utspelats i rymden.
Mitt starkaste minne är att i slutet så ligger en tjej över en killes knän med byxorna neddragna och har fått smisk. Över hennes huvud är det ett svart moln ungefär, som att hon är arg/irriterad.

Har googlat runt lite och stilen påminner om Heavy Metal / Tung Metall, men har inte lyckats hitta serien. Har kollat alla upplagor från 86-92.

Är det någon där ute som kan veta vad jag pratar om? :)
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Efterlyser en erotisk serie från 90-talet

Inlägg av Wakuran »

Kan det vara XXXenophile? Publicerades på svenska som "Svarta hål"?

Vet du något mer?
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Användarvisningsbild
Peral
Moderator
Inlägg: 5357
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 01:34
Ort: Örebro

Re: Efterlyser en erotisk serie från 90-talet

Inlägg av Peral »

Du menar att du kan identifiera en 20 år gammal serie på detta lilla, vore skitkul och se om du har rätt Mäster Wakuran!
Användarvisningsbild
burnout
Mint
Inlägg: 7258
Blev medlem: tis 27 sep 2005, 12:03

Re: Efterlyser en erotisk serie från 90-talet

Inlägg av burnout »

Peral skrev:Du menar att du kan identifiera en 20 år gammal serie på detta lilla, vore skitkul och se om du har rätt Mäster Wakuran!



Kan varan så att han samlar "porr" själv då brukar man ha koll på vad som finns [;)]
Användarvisningsbild
Peral
Moderator
Inlägg: 5357
Blev medlem: fre 18 aug 2006, 01:34
Ort: Örebro

Re: Efterlyser en erotisk serie från 90-talet

Inlägg av Peral »

Jag föredrar att hålla kvar vid mina illusioner, Mäster Wakuran är allvetande när det gäller serier! Har du funderat på att tävla för Kapplöpnings kossorna i årets ComiQuiz Wakuran. Sedan för att inte anklagas för att lämna trådämnet så skriver jag sex-sex-sex (Tre sexor i rad blir en serie)
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Efterlyser en erotisk serie från 90-talet

Inlägg av Wakuran »

Det kan gott vara fel... Jag har ingen superkoll på alla mina porrserier...

Du kommer inte ihåg något mer om sammanhang? På svenska eller engelska, etc?

Jag kommer ställa upp för Stockholmslaget som vanligt. Om jag flyttar från stan ska jag överväga kossorna...
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Skriv svar