Rösta på framsidan till Svenska Superserier 18!

Här kan du skapa omröstningar. Är Kalle Anka starkare än Fantomen?

Vilken framsida skall pryda Svenska Superserier #18?

1. Daniel Schenström
7
88%
2. William Lindell
1
13%
 
Antal röster: 8

Sebastian_Sandberg
Good
Inlägg: 42
Blev medlem: tor 17 jun 2010, 21:54

Rösta på framsidan till Svenska Superserier 18!

Inlägg av Sebastian_Sandberg »

Dags att rösta på framsidan till Svenska Superserier nummer 18!

1. Daniel Schenström
Bild

2. William Lindell
Bild

Röstningen pågår fram till fredag den 7:e vid midnatt! Vi lottar ut tre ex av nummer 18 bland de som röstar!

PS (Vi är väl medvetna om de som inte fått sina gratisex från tidigare tävlingar. Vi genomgår lite omstruktureringar i redaktionen just nu inför Seriefestivalen i Stockholm 2014, men vi har inte glömt er!)
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Rösta på framsidan till Svenska Superserier 18!

Inlägg av Wakuran »

Synd att det bara var två omslag den här gången. Jag vet inte hur medvetet det har varit, men litet tråkigt också att båda två kändes så digitala.

Fick bli en röst på Schenström från min sida. Designen kändes litet som de här skumma Vertigo-omslagen från 90-talet.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Cadial
Very Fine
Inlägg: 970
Blev medlem: fre 04 sep 2009, 18:37

Re: Rösta på framsidan till Svenska Superserier 18!

Inlägg av Cadial »

Schenstrom vinner knappt, fast pa en superhjaltetidning vill man ha minst en biceps. Bada kanns lite som en fattigmans Sandman...
Om ni later mig vinna sa slipper ni dela ut ett gratisex for jag kommer inte till Stockholm. [;)]
Användarvisningsbild
Labrador Road 26
Gem Mint
Inlägg: 12270
Blev medlem: tis 13 dec 2005, 05:53
Ort: Stockholm

Re: Rösta på framsidan till Svenska Superserier 18!

Inlägg av Labrador Road 26 »

Fick bli William Lindell för min del, den ser mer superhjältetidningsaktig ut. Påminner om Abe Sapien tycker jag, mixad med baron Zemo på något sätt. Lite extra bonus för upplysandet runt Sverige, så det blir mer i blickfånget. Som om det är figurens blick som lyser upp det potentiella målet. Är detta inte en skurk känns den dock fel så jag hoppas verkligen det är en lagom megalomanisk fuling som planerar ett övertagande.

Daniel Schenströms hade jag nog föredragit utan munnen och ögat. Som om det bara varit ett blodigt kretskort så att säga då hade jag tilltalats mer av den.
With great collections comes great responsibility.
larsa66 till mig: Ibland tror jag att du skulle bli en bra seriefigur med dina starka åsikter och kommentarer.
E Dahlén: Mycket klokt - så sant! (Lägger till Sallander i raden av epokgörande filosofer)
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Rösta på framsidan till Svenska Superserier 18!

Inlägg av Agentum »

Daniel här med och faktikst bar för Vertigostilen, jag brukar gilla rena omslag bäst, tecknade eller målade.(den påminner om en era vi aldrig får se igen då den tydligen inte är vinstgivande osv)

LR26 har dock en poäng med Hellboyvärlden i stilen på den andra, dock då tecknad av nån annan än Mignola stilmässigt så att säga, och jordklotet är för snyggt tyvärr.
9mm, i'm never further away than that.
Skriv svar