Don Rosa Live, Youtube 16 januari, 19.00

Lek- och tävlingstrådar m. m. samt evenemangsinfo av alla de slag hamnar här.
Wildis90
Very Good
Inlägg: 175
Blev medlem: lör 20 jun 2020, 13:10

Don Rosa Live, Youtube 16 januari, 19.00

Inlägg av Wildis90 »

Klockan 19:00 idag så har Don Rosa ett live event på youtube och facebook! [:o)]

https://m.youtube.com/watch?v=umlBSAhFNj8

Med vänlig hälsning, Wildis90 [:)]

/Flyttar post för att fler ska kunna upptäcka den. Admin
”Jag ska bli tuffare än de tuffa och smartare än de smarta, och tjäna mina pengar på ett hederligt sätt”
Användarvisningsbild
Agentum
Gem Mint
Inlägg: 13054
Blev medlem: mån 25 apr 2005, 15:20
Ort: Uppsala Län

Re: Don Rosa Live, Youtube 16 januari, 19.00

Inlägg av Agentum »

Kom du in då?
9mm, i'm never further away than that.
Användarvisningsbild
Wakuran
Admin
Inlägg: 16399
Blev medlem: tor 11 jun 2009, 02:05
Ort: Sverige

Re: Don Rosa Live, Youtube 16 januari, 19.00

Inlägg av Wakuran »

Agentum skrev:Kom du in då?

Det verkar inte finnas några direkta begränsningar för att titta. När jag testade precis var det inga problem, och så såg jag någon siffra "155 tittar nu", så det verkar inte ha varit någon enorm skara som hittat dit, hur som helst.

Har inte tid eller ork riktigt nu själv för att följa streamingen, men det låter ju som ett kul initiativ för de intresserade.
I hate pop. And skiffle. I tell ya, this is going to be the best jazz decade ever.
Wildis90
Very Good
Inlägg: 175
Blev medlem: lör 20 jun 2020, 13:10

Re: Don Rosa Live, Youtube 16 januari, 19.00

Inlägg av Wildis90 »

Wakuran skrev:Det verkar inte finnas några direkta begränsningar för att titta. När jag testade precis var det inga problem, och så såg jag någon siffra "155 tittar nu", så det verkar inte ha varit någon enorm skara som hittat dit, hur som helst.


De streamade på flera olika ”sajter”. När jag kollade, 19:00-20:30 så var det som flest när han visade sin Kalle Anka och Farbror Joakim samling (runt 200 personer på youtube). Men de streamar även via facebook och jag tror att det var runt 200 personer där också. De sade vid något tillfälle att under förra streamen (som jag tyvärr missade) så var det 800 online som mest. [:)]

Det är fortfarande ingen jättesiffra men det är ändå ett gäng ;)

Wakuran skrev: Har inte tid eller ork riktigt nu själv för att följa streamingen, men det låter ju som ett kul initiativ för de intresserade.


Jag tyckte att det var väldigt intressant att se hans samling och höra på en del av frågorna som ställdes. Jag tycker även om hans humor, som han flikar in med då och då.

Hursomhelst, riktigt kul att se! Jag rekommenderar det verkligen till alla Kalle och Rosa fans! [:o)]

Med vänlig hälsning, Wildis90 [:o)]
”Jag ska bli tuffare än de tuffa och smartare än de smarta, och tjäna mina pengar på ett hederligt sätt”
Skriv svar